selamat bercuti dan berjuang ke peringkat seterusnya


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته dan selamat sejahtera kepada semua siswa/siswi UDM,

Kami dari barisan pimpinan Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengurusan Perniagaan & perakaunan (FPPP) ingin mengucapkan Selamat Bercuti kepada siswa/ wi yang belum menamatkan pengajian di UDM..Hargai lah masa cuti ini dengan perkara- perkara yang bermanfaat.

Tak dilupakan juga, kepada siswa/ wi yang sudah menamatkan pengajian di UDM, selamat bercuti dan selamat untuk meneruskan perjuangan ke tahap seterusnya..semoga kalian semua berjaya dalam bidang yang diceburi dan tercapai apa yang kalian semua impikan. Ingatlah memori ketika detik- detik kemanisan, kepahitan, kemasaman, ketawaran, kalian semua di UDM. semoga deria rasa yang dirasa menjadi memori yang terindah buat kalian semua dan ukhuwah yang dibina tak terkubur sehingga setakat ini sahaja.. dan dapat berjumpa lagi di lain masa. Take care semua.
sekian terima kasih. :)



0 Bebudak FPPP:

About Me

My photo
UniSZA, Terengganu, Malaysia
e-mail: portalpelajar_3p@yahoo.com facebook: persatuan mahasiswa 3p

clik disini untuk pictr aktiviti pelajar FPPP

Mutiara kata

Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala.


Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.

waktu solat

jom borak..


ShoutMix chat widget

Followers