selamat datang kpd seluruh warga FPPP





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته dan selamat sejahtera kepada semua siswa/siswi UDM,


Kami dari barisan pimpinan Persatuan Mahasiswa Fakulti Pengurusan Perniagaan & perakaunan (FPPP) ingin mengucapkan Selamat datang, aprisiasi kepada mahasiswa dan mahasiswi yang baru berdaftar di UDM pada 28- julai- 2009. Tahniah kerana anda telah terpilih menjadi warga FPPP, UDM, tak lupa juga kepada pelajar FPPP yang lama, kami ingin mengucapkan setinggi tinggi tahniah di atas kejayaan yang telah anda perolehi. kami berharap kejayaan yang dikecapi dari hasil usaha yang gigih dan semangat yang kental itu telah membawa satu kemajuan yang besar dalam kehidupan mahasiswa- mahasiswi fppp dan keluarga. kami juga berharap anda semua akan terus belajar dengan berusaha menambah ilmu pengetahuan dan kemahiran bagi memajukan diri untuk menjadi seorang insan yang produktif kepada negara.
sekian terima kasih.


















0 Bebudak FPPP:

About Me

My photo
UniSZA, Terengganu, Malaysia
e-mail: portalpelajar_3p@yahoo.com facebook: persatuan mahasiswa 3p

clik disini untuk pictr aktiviti pelajar FPPP

Mutiara kata

Ketahuilah bahawa kesusahan itu akan membuka pendengaran dan penglihatan, menghidupkan hati, mendewasakan jiwa, mengingatkan hamba dan menambah pahala.


Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.

waktu solat

jom borak..


ShoutMix chat widget

Followers